Begur es renova amb el nou back-office de l’iSAC2.0

Panell control iSAC2.0 a Begur

 

Begur utilitza des de l’any 2009 el gestor de continguts de l’iSAC per administrar els continguts del portal de l’Ajuntament (http://www.begur.cat) i del portal de turisme (http://www.begur.cat/turisme). 

Begur decideix renovar-se
Begur és un municipi que ofereix varietat de serveis al ciutadà, a més d’ampliar els serveis en temporada alta a l’estiu degut al gran allau de visitants que reben a la zona. Per tant, Begur decideix augmentar el servei proporcionant més respostes a les consultes que realitzen ciutadans i turistes a través dels seus portals.

La versió mobile és la clau
Fins ara Begur utilitzava l’iSAC Manager en entorn de finestres, però gràcies a la seva renovació a la nova versió de l’ iSAC podran oferir: més respostes, des de qualsevol lloc i a qualsevol hora. El personal encarregat de gestionar la pàgina web de turisme Begur, gràcies a la renovació, poden accedir des de dispositius mòbils per poder gestionar la informació des de qualsevol lloc en qualsevol moment.

Altres beneficis
També estaven molt interessats en poder gaudir de les noves funcionalitats de l’iSAC Manager, especialment de la traducció automàtica. El portal de turisme de Begur està en 5 idiomes (català, castellà, anglès, francès i alemany) i aquesta funcionalitat facilita molt la feina als equips de marketing i comunicació a entrar continguts.

Conèixer més al ciutadà
Una de les funcionalitats més interessants que considera Begur gràcies al back-office de l’iSAC2.0 és l’anàlisi que fa de l’ús que fan els ciutadans del cercador. Aquest anàlisi permet saber què és el que més pregunten en les diferents èpoques de l’any, què és el que els agrada i què no, quins continguts no troben. Per tant, gràcies a l’ anàlisis poden redirigir noves estratègies optimitzant continguts, generar nous continguts, millorar l’experiència de l’usuari i molt més en els seus portals.

Aquest canvi ha estat molt important per l’Ajuntament de Begur ja que els hi ha permès facilitar la feina i, per tant, millorar el servei de cara al ciutadà i als turistes d’aquesta població.



Data: 18-12-2014


[Veure totes les notícies]
Més notícies